teisipäev, 1. jaanuar 2019

Rahvasportlase aastakokkuvõte nr 1

Hurraa, väga tuus, aasta uus!!! Enne kui ma uusaastalubaduste juurde lähen, tuleb aga eelmine kokku võtta - kaardistasin, menetlesin, järeldasin ja tulemused on kohe teie ees.


17. detsembril 2017 alustasin ma kingitus-väljakutsega, mille raames püüan 3 aasta jooksul startida 100 erineval rahvaspordiüritusel ning kirjutan neist ka siinsamas blogis - nõnda tähistan mina Eesti Vabariigi jõudmist väärikasse ikka. Esimese aasta jooksul - kestis see veidi rohkem kui klassikaline 365-päevane, aga rahvasportlase ajaarvestus ongi teistsugune :) - anti minu osaluses start 46 enam või vähem sportlikule ja rahvalikule sündmusele. Paljud neist startidest jäid Tallinnasse või pealinna lähiümbrusesse, aga jõudsin ka Viljandisse ja Viiratsisse, Hellenurme, Tartu Maratoni trassile, Pärnusse ja Rakverre. Suuresti startisin ma jooksuradadele, aga sekka sattus ka suusatamist, ergomeetritel rühmamist, kergejõustikku, jalgpalli ja orienteerumist. 46 stardile lisaks toon välja ka 3 "mitteametlikku" starti, mis rahvaspordi kategooriasse ei sobitu, aga olulised on need nii minu isiklikus elus kui Eesti Vabariigile üldisemalt :) - minu osalusel esietendusid möödunud aasta jooksul lavastused "Enne meid oli veeuputus" ja "Kaunitar ja Koletis" ning koos abikaasaga võtsime vastu ja ühtlasi kinkisime kallile koduvabariigile väikese kodaniku, tütre Kirke. 

Olgu siinkohal välja toodud ka rahvasportlase möödunud aasta teekonda ilmestavad numbrid:
 - rahvaspordiürituste raames jooksin kokku 327 km (ca 6 km nädalas, sellele lisaks siis treeningkilomeetrid)
- suusatasin 63 km
- liikusin trepist üles 117 korruse jagu
- kogusin erinevatel ergomeetritel kokku 10077 m
- sain viie kergejõustikuala peale kokku 1856 punkti
- tõukasin kuuli 10,35 m kaugusele
- lõin jalgpallis 1 värava oma tiimi 8st
- kogusin linnatänavatel orienteerudes 13 punkti

Mida aga soovib rahvasportlane uuelt aastalt? Kindlasti rahu, sõbralikku meelt, üksteise kuulamist ja toetamist ja kõike muud ilusat, aga ka põnevaid starte ja uusi põnevaid spordialasid - esimeses postituses välja hõigatud kujundujumine on mul endiselt tegemata :). Uue aasta lubadusena hõikan välja, et kindlasti laiendan rahvasportlase ampluaad mõne triatloni ja rattaspordivõistlusega ning hiljemalt 2019. aasta 31. detsembriks olen ma startinud vähemalt 80 rahvaspordiüritusel (lage ma endale ei sea ja kätt ette ei pane kui starte kokku ka 100 peaks kogunema :)). 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar