laupäev, 2. veebruar 2019

NR 47


Suunto Virtuaalsõit
23.01.2019
Distants 10 km
Tulemus 53:46, 3. koht

Uus aasta algas lumiselt, aga paraku ei ole rahvasportlasel olnud palju võimalusi pääseda lumele ja lumistesse startidesse. Nii alustasingi käimasoleva aasta startiderivi Nõmme-Harku metsateedel virtuaalselt võisteldes.

Kõik algas nagu ikka - määrisin suusad, panin need jalgade otsa, võtsin kätte kepid ja hakkasin hagu andma. Ümberringi oli kõik lumine, väga kaunilt lumine. Nii minu ees kui taga libisesid teised suusatajad. Möödusid minutid ja kilomeetrid, ma tõstsin pea... Kõik oli endistviisi lumine, minu ees ja taga libisesid teised suusatajad. Minust mööduti ja mina möödusin. See ei heidutanud mind, minu eesmärk oli selge, suusatada kokku 10 km, sest muidu ei oleks ma kvalifitseerunud Suunto Virtuaalsõidule ja start ei oleks arvesse läinud. Möödus veel mitmeid minuteid ja kilomeetrid hakkasid juba veidi pikemaks venima... Ma tõstsin pea - ikka oli endistviisi lumine, mõne kuu pärast ees ootavast kevadest ei olnud märkigi, kuigi jaanuarikuus tavaliselt meil juba linnud laulavad. Väga rõõmustav, aga ma ei saanud selle üle pikalt rõõmustada, sest eesmärk vajas täitmist. Jätkasin teekonda. Möödusid minutid ja kilomeetrid, lõpp hakkas paistma... Viimane laskumine, viimane tõus, parkla ja olingi kohal. Avasin Endomondo - pinge oli laes - ja läbitud oli... kaheksa kilomeetrit... "Mida nüüd?"... 200 meetrit ühes, sama palju teises suunas, mõned sajad veel parklas edasi-tagasi, kilomeeter veel sinna-tänna tolgendades, suusad all loomulikult. Lumine muinasjutt sai ikkagi õnneliku lõpu :D.

2019. aastale on sportlik algus antud! Kõik lund nautima, nii kauaks kui seda veel on!







 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar