reede, 1. märts 2019

NR 48


Linnaorienteerumine Väike-Õismäel
24.02.2019
Distants 3,2 km
Tulemus 32:04, 1. koht

Rahvasportlane teeb kingitust Eesti Vabariigile ja oleks patt jätta meie riigi sünnipäeval sportimata. Pealegi on liigutamine hea enne mitmetunnist istumist ja pingviinide paraadi jälgimist.

Linnaorienteerumise sari on mul silmis ja mõtteis olnud juba pikemat aega, aga siiani on alati midagi pühapäevahommikul ette tulnud. Nüüd aga on rahvasportlase jalg valge ka selles tervisespordisarjas. Väike-Õismäe on vahva linnaosa, millest ma siiani olin palju kordi mööda sõitnud, aga sisse kiiganud vaid üksikuil kordadel ja siiski vaid silmapilguks. Nii oli mul möödunud pühapäevani nägemata ka võrratu ilutiik, kus korralikku kala ei ole ja kuhu ujuma ka minna ei tohi, seal oli vanasti isegi silt: "Ujumine keelatud". Linnaorienteerumine ise on aga üks igavesti vahva ettevõtmine, mida soovitan kõigile, ka neile, kes liigutamist ja jooksmist kardavad või ei salli. See on uskumatult mõnus võimalus värskes õhus liikumiseks, linnaruumiga tutvumiseks ja ka ajukurrud saavad kaarti lugedes läbi võdistatud. Igal pühapäeval on valikus distantse ühest seitsme kilomeetrini ja nii tehnilisemaid kui lihtsaid radasid. Jooksma ei sunni keegi, kui varakult kohale tulla, siis on raja läbimiseks aega 2 tundi, mis ei tohiks kellelegi kontimurdev olla. Niisiis... Soe soovitus!

Ei saa ma mööda ka päevakajalistest teemadest. Minu legaalseks dopinguks on rõõm liikumisest ja tervislikust elust ning tahe teha Eestile ilus kingitus. Eesti suusatajaile soovitan loovutada verd verekeskusele - vastupidiselt Saksa arsti pakutavale toob see ka häid tulemusi päästetud elude näol - ning osalemist rahvaspordiüritustel, sest seal saab 30. koha ka abistavate kotikesteta kätte!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar