teisipäev, 19. juuni 2018

NR 17 & 18

LHV tervisejooks Harku metsaradadel
14.06.2018
Distants ca 4 km
Tulemus: rõõmus meel ja hea tuju

Icebug Kõva Mehe Jooks
17.06.2018
Distants ca 10 km
Tulemus 1.21:13, 289. koht

Rahvasportlane kehastus vahepeal lavastajaks ning startis ja juba finišeeruski NUKU teatri Ovaalsaalis oma debüütlavastusega. Seetõttu jäi ka pikem paus sportlike startide nimistusse, aga nüüd olen ma taas spordiradadel tagasi.

Juuni keskpaigas kulgesin mõnusalt Harku metsades LHV tervisejooksu raames. Läbitud ligi 4 kilomeetrit olid vahvalt lauged, aga samas mitmekesised, sest leidus nii liivasemaid kui kõvema pinnasega lõike. Terviseedendamissari, mis kannab nime LHV tervisejooks ja -kõnd, pakub aktiivse liikumise võimalust kõigile ja nii oligi tore rajal näha nii jooksjaid kui kõndijad üksi, perede, sõprade ja kolleegidega.

"Nii kõva mees olen ma küll, et Kõva Mehe Jooksul osaleda". Mis muud sai mul mõttes olla, kui ma mõned kuud tagasi end samanimelisele jooksule registreerisin. Eks ma olin ju näinud pilte ja kuulnud jutte, et millega tegemist, aga ega mul suurt ettekujutust asjast tookord ei olnud ja ausalt öeldes ei võtnud ma ka palju ette, et ennast enne starti paremini kurssi viia. Täna arvan, et nii oligi õige, sest nõnda ei jõudnud ma üle mõelda.

Niimoodi ma ühel ilusal soojal päeval, 17. juunil kõva mehena, nagu ma olen, Saunapunktis Eesti pikima traditsiooniga takistuskrossi rajal olingi. Selja taha jäid tiik, takistused ülalt ja alt läbimiseks, pikem lõik mööda heinamaad, mõned kiired suplused jões, üks pikem porikraav ja hulk inimtekkelisi künkaid - esimesed 5 kilomeetrit teab mis hullud polnudki.

Üks roosa spordisärgiga kenasti mukitud neiu ütles sõbrannale: "Ma pole kunagi varem siin nii si....ks saanud!". Mind pani see kukalt kratsima - kas siis nii vähe seda ongi? Juba kilomeetri pärast hakkab vastus selguma ning viimased ligi kolm kilomeetrit on esimese poole "hellitamise" kõrval kõvem retsimine - torud, millest nii seest läbi kui üle tuleb minna, jõgi oma kõrgete kallastega, nii köie- kui tellissein üleronimiseks ja mida muud veel, kirsiks tordil rida okastraate, mille alt läbi ronimiseks ei jää üle muud kui "kõhuli mutta ja roomates". Õnn oli veel enne lõppu juba algusest tuttavaks saanud tiigist läbi ujuda - suurema sopa sai enne uhket finišit maha :). Kokkuvõtvalt - esimeses pooles sai joosta, teises kõva meest mängida ning niimoodi see Kõva Mehe Jooks kokku tulebki. Elamust kui palju! Seikluseotsijaile suurepärane valik, lihtsalt jooksurõõmu saamiseks aga soovitan näiteks LHV tervisejooksu sarja :)!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar