teisipäev, 19. detsember 2017

Rahvasportlane valmistub Eesti 100. sünnipäevaks

Tere! Mina olen Mihkel Tikerpalu, näitleja ja harrastussportlane. Just, need on head märksõnad, millega ennast lühidalt tutvustada - minu põhitöö on näitlemine ja sellega seonduv ning põhihobi on harrastus- või siis maakeeli rahvasport ja sellega kokkukõlksuv. Mulle meeldib sportida ja seda täpselt niipalju, kui ise vajalikuks pean - kui tahan, jooksen maratoni, kui mitte, siis piirdun tugitoolispordiga. Olen tõsine rahvasportlane!

Just sellest postulaadist tulenevalt soovin teha ka tõsise rahvasportlase vaimus kingituse Eesti Vabariigile selle 100. sünnipäevaks. Mina, Mihkel Tikerpalu, näitleja ja rahvasportlane, kingin Eestile 100 starti erinevatel kodumaistel rahvaspordiüritustel!

Nii, nüüd on see välja öeldud. Tuleb tegema hakata.

Pean siiski vaatama reaalsusele otsa - 100 starti ühe aastaga on võimalik, aga minu igapäevaelu ei võimalda iga 3,65 päeva takka jooksu-, male- või kasvõi kujundujumisvõistlusel ennast proovile panna. Seega olen kaval nagu EV100 korraldajadki ning laiutan oma stardid kenasti aastatele 2017 - 2020. Minuteada ei ole ilus ka hiljem kingitud hobuse suhu vaadata :)!

Ma pole küll kuulnud Eestis toimuvatest rahvakujundujumistest, aga kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes selliseid ettevõtmisi korraldab, siis antagu mulle teada ja ma püüan stardis olla. Aga muidu kuuluvad minu menüüsse kindlasti erinevad jooksud ja suusadistantsid, mitut mõõtu triatlonid ja ehk ka mõni mitmevõistlus. Piire ma endale ei sea.

Ahjaa, miks ma seda teen? Eesti rahvaspordikalender on lihtsalt niivõrd kirev ja mitmekesine, et oleks patt see vabariigi juubelil tähelepanuta jätta. Usun, et spordiharrastus ja enda proovilepanemine, just sportlikus mõttes, on meie maal niivõrd lihtne ja igaühe jaoks leidub kusagil see õige rahvaspordisündmus. Loodan, et minu ettevõtmine teeb selle leidmise veidikenegi lihtsamaks. 

1 kommentaar:

  1. Jõudu. Oma EV100 100 ametlikku jooksuvõistlust sain ma 8 kuuga täis ning sealt edasi on neid sujuvalt veel 50+ otsagi leitud. Jaotus paistab pea täpselt 50% Virtuaaljooksule ehk oma valitud ajal ja kohas ning teine pool siis lennatud mööda maad risti ja rästi läbi ehk ajuti ka piiri taha. Lõpuks on küsimus motivatsioonis ja enese motiveerimise võimes. You can do it!

    VastaKustuta