teisipäev, 25. september 2018

NR 41 & 42


49. Nõmme Sügisjooks
19.09.2018
Distants 3000 m
Tulemus 12:08, 8. koht

Orienteerumisvõistlus ühistranspordiga
22.09.2018
Tulemus 13 punkti, 408. koht

Sügis käes, sügis käes, lehti muudkui langeb... Rahvasportlane aga ei lange, ei muutu punaseks ega kollaseks, vaid jätkab oma püha üritust ka karmide sügistuulte kiuste.

"Kusagil "vanaka" ja Rahumäe kalmistu vahelisel alal pidavat toimuma Nõmme Sügisjooks," lugesin ma Nõmme Spordiklubi kodulehelt. Ahah, et siis "vanakas"? Noh, igatahes kohale ma jõudsin :). Lintidega märgistatud kilomeetrine rada, muru peal ja metsaradadel, jooksurõõmu parasjagu. Mina olin karu gasellide seas - rahu ja kulgemist otsivale jooksusõbrale see jooks mõeldud ei ole, aga enda proovilepanekuks on materjali küll.

Enne möödunud laupäeva ei olnud ma bussi ja trammiga sporti teinud. Nüüd olen :). Abikaasa ja beebi ühes, startisime me Tervisemessi raames toimunud Orienteerumisvõistlusel ühistranspordiga. Start meenutas veidi "Hullude päevade" tunglemist, aga sealt edasi oli väga tore üritus. Midagi igale maitsele - kes tahtis, sai teha sporti ning raja ja punktid kasvõi joostes läbida (poolmaratoni oleks ilmselt kokku saanud), aga võis ka vabalt jalutades ning busside-trammidega kulgeda, ilma võistlusliku eesmärgita. Rajal 25 punkti, kaugemad neist Koplis, Kadriorus ja Tondil, läbi palju tahad, kogu punkte ja rõõmusta kena päeva üle Tallinna tänavatel :).

Naerulsui liikudes sügisesse!


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar