reede, 20. juuli 2018

NR 25

21. Jaanus Kala Viievõistlus
14.07.2018
Viievõistlus (100 m, kaugushüpe, kuulitõuge, odavise, 1500 m jooks)
Tulemus 1856 punkti, 26. koht

Jooksuga Hauka Laadale :)!
"See on üliägeda fiilinguga võistlus!". Selline lause jäi mulle eredalt meelde Antsla staadioni nõlval päikesevarjus istudes. Tõsi, vaidlemiseks põhjust ei ole - see ongi ülimalt ägeda fiilinguga ettevõtmine!

Niisiis juuli keskpaik ja Antsla. Miski oli mind sinna juba ammu tõmmanud, aga enne eelmist, 2017. aasta suve, ei klappinud ajaliselt kohe mitte kuidagi. Juba esimesel korral sain ma aru, et asjata mu hing sellele rahvaspordiüritusele ei ihanud - ägedat tunnet kogesin ma juba tookord. Eelmise suve kogemus ja vinge fiiling ajasid hamba verele ja nii ei saanud ma ju kuidagi jätta Antslas startimata. Pealegi olen väga rõõmus, et just see rahvaspordistart veerandsajandat juubelit tähistama sattus :).

Rahvasportlane ja Jaanus Kala
Kohalik mees Jaanus Kala on viievõistlusele valinud mõnusad ja mugavad alad, millega iga mees ja naine, ka see, kes vähem end liigutab, hõlpsasti hakkama saab. Seepärast ei ole mingit põhjust, et mitte proovida. Ütleb ka võistluse moto, et siin ei ole kaotajaid. Tõsi ta on, sest kõik võidavad midagi - olgu selleks siis suurem või väiksem auhind, päikeseline laupäev Lõuna-Eestis või puhas võit iseenda üle. Kui ka mõni ala tegemata jääb, ei juhtu sellest suurt hullu - aplausi, diplomi, käepigistuse, auhinna ja väljahõigatud nime saab iga osaleja igal juhul. Lisaks on herr Kala teinud diili ilmataadiga - ilmselt jagub auhindu ja mõnusat fiilingut temalegi -, sest minu viievõistlused Antslas on möödunud ideaalilähedastes suvistes tingimustes.

Kiitus ja au, et selliseid ettevõtmisi tehakse ning inimeste suvist olemist ja fiilingut rikastatakse!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar