reede, 6. juuli 2018

NR 24

Tõrva Ekstreemjooks
01.07.2018
Distants 6 km
Tulemus 48:24, 62. koht

Rahvasportlane katkestas lesimise, et sombuses Tõrvas teha ekstreemi. Kõva Mehe Jooks läbitud, olin ma seekord juba targem ja valmis mudaks, veeks ja torudeks.

Tõrva Ekstreemjooks kulgeb 3 km ringil, millele takistused on mõnusalt laiali jaotatud - saab nii jooksu kui ekstreemi. On nii soisemat pinnast kui mudasemaid veelõike, heinapalle ja köierägastikke, vahukoorena tordil hüpe Vanamõisa järve ja kirsiks autokummidest koosnev "pesumasin", kust tuleb ennast läbi libistada. Kõike seda saab läbida 2 korda, nõnda et teine kord oled juba julgem ja targem - kui esimesel korral läksin kaasa mõttega "Ma olen ju mees" ja hüppasin järve teiselt korruselt, siis teisel korral ei hakanud ennast sellega enam vaevama, alumise plate pealt sai palju kiiremini ja järjekorda ka polnud :). Minu isiklikuks lemmikuks osutusid "kontrastvannid" - alustuseks Õhne jõe mudane lõik 14 soojakraadiga, siis Vanamõisa järv 22 kraadiga ja siis kohe tagasi jõkke, rasvapõletus missugune. Lisaks kõigele sellele marraskil põlved ja sinikas kintsul - lapsepõlv tuleb meelde :D!

Kui kellelgi on huvi takistuskrossi või ekstreemjooksu proovida, siis mina soovitaksin kõigepealt maitse suhu saamiseks just Tõrvasse minna. Pärast seda oled juba piisavalt kõva mees või naine, et Kõva Mehe Jooks kah ette võtta :)!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar